Czcionka
Wersja kontrastowa

Aktualności

Trenuj z #biegnijlublin!

Już jutro (5 września) zapraszamy na pierwsze spotkanie naszego cyklu OTWARTYCH i BEZPŁATNYCH treningów z #biegnijlublin!

Gdzie?
Stadion Lekkoatletyczny w Lublinie (al. Piłsudskiego 22). Zapewniamy pełne zaplecze sanitarne - szatnie i natryski.

Kiedy?
5 września, godzina 18:30.

Co w planach?
Wszystkie nasze treningi będą miały pewien wspólny układ: rozgrzewka na początku ischłodzenie na końcu.

Co będzie w środku treningu?
Moglibyśmy obiecać jak Winston Churchill jedynie „krew, trud, łzy i pot”, ale bieganie to przede wszystkim świetna zabawa. Krwi zatem nie będzie ;)

Jak długo?
Czas trwania treningu to ok. 60-90 minut.

Dla kogo?
Absolutnie dla wszystkich! Zachęcamy zarówno początkujących, którzy chcieliby zacząć biegać (a przy tym robić to świadomie i bezpiecznie) oraz biegowych weteranów, którzy szukają dodatkowych bodźców treningowych i chcą usystematyzować swój trening, by biegać jeszcze lepiej!

*początkujących lojalnie uprzedzamy – bieganie to droga bez odwrotu i trzeba liczyć się z konsekwencjami:

  • permanentny stan euforii i dobrego samopoczucia, co szczególnie irytuje znajomych w pracy,

  • bezpowrotna utrata gromadzonych latami i w pocie czoła kilogramów,

  • spontaniczne kupowanie drogich butów (dotyczy Pań i Panów),

  • noszenie dziwnych i niepasujących do niczego zegarków,

  • kalendarz zapchany na rok do przodu - niedziele mogą być wolne od handlu, ale nie od zawodów.

*a tak już zupełnie serio – KAŻDY BIEGACZ POWINIEN OBOWIĄZKOWO PRZEJŚĆ BADANIA LEKARSKIE – bez względu czy zaczynacie biegać czy jest to Wasz kolejny sezon – bieganie to świetna profilaktyka chorób, ale w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić, czy ogólny stan zdrowia na to pozwala.

O czym powinnam/powinienem pamiętać przed treningiem?
Trening rozpoczynamy o 18:30 – ostatni (lekkostrawny) posiłek zjedz 2-3 godziny przed zajęciami. Szerzej o diecie biegacza porozmawiamy przy okazji treningów.

Pamiętaj o odpowiednim nawodnieniu, a najlepiej weź ze sobą wodę lub izotonik - o tym co, kiedy i z kim może pić biegacz też powiemy ;)

Pierwsze zajęcia będą miały charakter wprowadzający, nie będziemy więc forsowali tempa i dostosujemy ćwiczenia do sprawności każdego z Was. Warto jednak na treningu być wypoczętym i wyspanym.

Bieganie w grupie to świetna motywacja do treningu jak i… towarzyskich spotkań Prosimy jednak o koncentrację na zajęciach i słuchanie prowadzących – z korzyścią dla nas wszystkich ;)

SYTUACJA POGODOWA NA 5 WRZEŚNIA (18:30)
Niestety prognozy nie są łaskawe, przygotujcie więc proszę kurtki przeciwdeszczowe i czapki, ale jak wiemy, nie ma złej pogody dla biegaczy ;)

 

Autor: Trener: Michał Płecha

 

Zadanie w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin.

Nasi sponsorzy

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności .
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.